واحد مالی- اداری

null

مهندس....

مسئول امور مالی- اداری شهرداری .....

معرفی و شرح وظایف
معرفی واحد مالی و اداری:

تحول در تأمین مدیریت منابع انسانی، ارتقای سطح دانش و تحصیلات کارکنان فعلی و بکارگیری نیروهای کارآمد و متخصص، توسعه و بهبود امکانات رفاهی کارکنان، کاهش هزینه ها و بهینه سازی استفاده از منابع مالی و بودجه شهرداری و نظارت و حسابرسی مستمر، قانونمندنمودن هرچه بیشتر درآمدهای شهرداری، حرکت در جهت تعریف منابع درآمدی پایدار و جدید، بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی، اصلاح و بهبود روشهای توافقات آزادسازی و مدیریت املاک و مکانیزه نمودن آنها، برنامه ریزی اساسی جهت سیستم حمل و نقل و ترابری اداری با رویکرد کاهش ناوگان اختصاصی، فعال نمودن مقوله سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و برون سپاری امور اجرائی، مشارکت و برنامه ریزی همه جانبه در خصوص مکانیزه نمودن سامانه های مرتبط شهرداری در جهت تحقق شهرداری الکترونیک را انجام داده است.

شرح وظایف:

  • نظارت بر حسن اجرای آیین نامه ها و دستور العمل ها و سیاست های موضوعه و سایر قوانین و مقررات مربوطه به وظایف شهرداری ها، قانون کار، آئین نامه های استخدامی و سایر موارد مرتبط
  • بررسی و مطالعه و اتخاذ تدابیر لازم در بکارگیری نیروهای جدید، انتصابات و جابجایی کارکنان به منظور استفاده موثر تر از نیروهای کارآمد در راستای وظایف و ماموریت های سازمانی و در چارچوب ضوابط و مقررات ذیربط
  • رسیدگی و کنترل فرآیند گردش کار در حوزه های تحت سرپرستی و ارائه روش های بهینه انجام کار در راستای افزایش بهره وری سازمانی و ارتقاء و رضایت ارباب رجوعان
  • نظارت و مراقبت در کلیه امور مالی، معاملات و حسابداری صورت پذیرفته شهرداری از نظر رعایت قوانین و مقررات مالی شهرداری و اطمینان از سلامت فرآیند انجام کار
  • بررسی و شناسایی منابع جدید درآمدی و نظارت مستمر بر پیگیری و حصول منابع درآمدی مصوب در چهارچوب مربوطه
  • نظارت بر حفظ و اداره دارائی های منقول و غیر منقول متعلق به شهرداری و استفاده کارآمد از آنها در راستای تحقق وظایف و ماموریت های سازمانی
  • شرکت در جلسات، کمیسیون ها و مجامع قانونی و اظهار نظر در مورد مسائل مختلف مرتبط با وظایف حوزه اداری مالی شهرداری در چهارچوب مقررات موضوعه
  • نظارت بر فرآیند تصمیم و تصویب بودجه شهرداری بر اساس برنامه ها و فعالیت های مدون و مصوب و رعایت قوانین و مقررات موضوعه
  • ایجاد هماهنگی های لازم بین واحد های تابعه و ارائه خط مشی و اصول کلی برنامه های معاونت به واحد های تحت سرپرستی
  • ایجاد وحدت رویه در حوزه های اداری مالی مناطق تحت نظارت شهرداری و کنترل فرآیند اجرای وظایف واحد از حیث صحت و سلامت و قانونمندی آنها
  • ارزیابی منظم و گزارشگیری ادواری از روند انجام وظایف واحد های تحت نظارت و انعکاس گزارشات به مقامات مافوق
  • انجام سایر وظایفی که در حیطه وظایف محوله و اختیارات تفویض شده ارجاع می گردد.
واحدهای زیربط
– واحد اداری
  • واحد دبیر خانه و بایگانی
  • واحد تایپ و تکثیر
  • واحد تلفنخانه و اطلاعات
– واحد مالی
– امور کارگزینی
  • واحد اداری و پرسنل
  • واحد کارگزینی
– امور درآمد
– امور دبیرخانه
– امور قراردادها
بخشنامه ها
بخشنامه های مرتبط با امور مالی و اداری
راهنمای مراجعین
راهنمای مراجعین
فرم ها
جهت دریافت فرم بر روی لینک هر فرم کلیک کنید
گزارشات
لیست گزارشات عملکردی شهرداری…..
  • گزارش عملکردی شهرداری در نیم سال اول سال
  • گزارش عملکردی شهرداری در نیم سال دوم سال
برنامه های آتی
لیست برنامه های آتی شهرداری ……..

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

2 + 16 =

فهرست